DE KLANT CENTRAAL:

JOUW THUIS, JOUW LEVEN

Bij Van Roey Vastgoed draait alles om jou. Klanttevredenheid betekent voor ons dat jij vanuit je nieuwe thuis terugblikt op een zorgeloos traject. Wat die eigen plek exact inhoudt? Dat bepaal je zelf. Wij garanderen alvast duurzaam comfort in een bruisende buurt: gezelligheid wanneer je het wilt, rust en geborgenheid wanneer je dat nodig hebt.

Die positieve impact op je leven? Die stopt niet met de oplevering. Wij stellen wel alles in het werk om jouw perfecte thuis helemaal klaar te maken binnen een voorspelbare periode. Jouw customer journey vertrekt vanuit twee basisprincipes:

Klantencontact

Ondersteuning doorheen het hele traject

Vooreerst is er onze volledige ontzorging en ondersteuning doorheen het hele traject. Alles start met een duidelijk en transparant plan, opgesteld in samenwerking met ervaren interieurcoördinatoren. Tel daarbij ons zorgvuldig geselecteerd netwerk van partners en leveranciers en je weet meteen: in jouw huis vind je enkel kwalitatieve en duurzame producten.

Marktkennis

Dan is er onze niet-aflatende blik op de markt. Elke dag laten we ons inspireren door de nieuwste trends in woningbouw, interieur, energie en technologie. Ook onze klanten geven ons steeds weer nieuwe inzichten en inspiratie. Kortom: we kennen jou én de markt. Hierdoor vinden we moeiteloos de juiste match tussen jou wensen en de nieuwste esthetische, technologische en duurzame ontwikkelingen.

HOE WE DIT

CONCREET BEREIKEN?

Persoonlijk contact

1. Persoonlijk contact

Je krijgt gedurende ons gehele traject een persoonlijk en objectief aanspreekpunt. Onze verkoopverantwoordelijke en interieurcoördinator helpen je bij het maken van de juiste keuzes voor jouw woning. Ze onderhouden ook nauw contact met leveranciers en de bouwplaats. Na de voorlopige oplevering staat de nazorgcoördinator klaar om eventuele resterende punten aan te pakken.

2. Transparantie troef

Om je duidelijkheid te bieden over de voortgang, hanteren we een Customer Journey-schema bij elk gesprek. Dit schema geeft helder weer in welke fase van de klantreis je je bevindt, wie jouw aanspreekpunt is, en wat je nog mag verwachten. In onze verkoopruimte en modelappartementen krijg je de kans om de afwerking en gebruikte materialen persoonlijk te ervaren. Zo weet je altijd perfect waar je voor staat.

Klantencontact
Rondom u platform

3. Digitaal platform: vinger aan de pols

Met ons digitaal klantenplatform, 'Rondom u', betrekken we je maximaal, maar wel op jouw tempo. Met deze tool raadpleeg je op elk gewenst moment je woningdossier, waar je ook bent. We blijven natuurlijk sterk inzetten op persoonlijk contact. Dit platform biedt nog net dat tikkeltje extra ondersteuning, waardoor jouw klantentraject feilloos verloopt.